Corporate

Corporate

Uw professionele partner voor communicatieve ruimte-inrichting

BIS zorgt voor een optimaal ingerichte werkomgeving waarbinnen gebruikers zich comfortabel voelen en waarin zij efficiënt en eenvoudig op een visuele en interactieve manier informatie overdragen, kennis delen, ideeën ontwikkelen en (samen)werken. Dit doen wij met een mix van competenties op het gebied van smart buildings & smart offices, IT & development, audiovisuele oplossingen, collaboration & videoconference, narrowcasting (digital signage) en interieurinrichting; gecombineerd met een doordacht programma services. Daarnaast heeft BIS naam gemaakt in event rental en digital productions.

De dienstverlening van BIS richt zich op de zakelijke en institutionele eindgebruiker voor wie wij duizenden presentatie-, informatie- en communicatieruimtes per jaar realiseren en onderhouden. BIS heeft zo’n 220 mensen in dienst, verspreid over strategisch gelegen vestigingen in de Benelux en is onderdeel van de Econocom groep.

Waarom met BIS samenwerken? Wij overtuigen u graag.

Zelf aangeven waar we goed en onderscheidend in zijn, is niet heel lastig, maar wij vinden het krachtiger en van meer onderscheidend vermogen getuigen wat vele honderden organisaties uit de Benelux over ons zeggen. Een selectie hiervan vindt u bij onze referenties. Om u dan toch een aantal redenen te geven…

  1. BIS heeft een goede reputatie met betrekking tot onze innovatiekracht, die met name tot uiting komt in onze bricks, bytes & behavior filosofie bij de realisatie van innovatieve audiovisuele & IT oplossingen. Deze filosofie staat voor een holistische benadering van projecten waarbij omgeving, technologie en gebruiker optimaal op elkaar afstemmen.
  2. In onze benadering zetten wij de toepassing, die onze opdrachtgevers voor ogen hebben, centraal. Daarbij streven wij ernaar om de techniek in dienst te stellen van de gebruiker en niet andersom. Om te zorgen dat een ruimte zich om de gebruiker "heenvouwt" (beleving!), stemmen wij de apparatuur en de inrichting op elkaar af.
  3. U kunt al uw wensen op het gebied van audiovisuele totaalinrichting bij één leverancier onderbrengen. Wij kunnen de realisatie van alle gewenste oplossingen op ons nemen en nemen de eindverantwoordelijkheid voor het complete project. Dit bespaart u veel tijd.
  4. Als 100% dochter van de internationaal actieve Econocom group bieden wij u de mogelijkheden om al onze oplossingen en mogelijkheden as-a-service af te nemen. U investeert niet meer vooraf, maar betaalt alleen nog maar een maandelijkse fee. Daarmee haakt u aan bij de trend van bezit naar gebruik.
  5. Om u optimaal te laten profiteren van uw investeringen in onze AV & IT oplossingen heeft BIS de BIS Academy, waar wij eindgebruikers trainen in het gebruik van hun audiovisuele oplossingen, video conference, digital signage etc. Juist doordat u weet wat de mogelijkheden van uw BIS oplossingen zijn en hoe u deze moet benutten, neemt uw vertrouwen toe, gaat de gebruiksfrequentie omhoog, werkt u efficiënter en wordt het gebruiksplezier groter.
  6. Steeds meer AV techniek schuurt aan tegen IT of draagt IT componenten in zich. Denk alleen maar aan AV hardware met IP-adressen, control systems, digital signage (ook in de cloud) en videoconference. BIS heeft daarop geanticipeerd door deskundig IT-personeel te werven en veel te investeren in de IT-kennis van onze adviseurs en technici.
  7. Uw wensen zijn vaak al in een eerder stadium voor een andere klant gerealiseerd. Wij nodigen u uit voor een referentiebezoek om ervaringen uit de eerste hand te vernemen. Wilt u nu alvast een aantal referentieprojecten bekijken? Ga naar onze referenties.
  8. Alle werkzaamheden worden uitgevoerd door personeel in dienst van BIS. Niets wordt aan derden overgelaten. Om de hoge kwaliteit van onze dienstverlening te garanderen, investeert BIS veel in de kennis en kunde van onze medewerkers. Al onze adviserende en technische collega’s volgen verplichte cursussen en trainingen om steeds op de hoogte te zijn van de laatste stand van de techniek.
  9. Voor service hoeft u geen contact op te nemen met de fabrikant. Wij hebben een volledig geëquipeerde Customer Service & Support afdeling, die u telefonisch, per e-mail, chat of video van dienst is. Mocht een bezoek op locatie nodig zijn, dan beschikt BIS over meerdere Field Engineers. Ook is BIS van meerdere wereldwijd gerenommeerde AV merken geautoriseerd service partner, wat inhoudt dat wij hun producten onder fabrieksgarantie repareren.
  10. In veel uiteenlopende markten is een jarenlange ervaring opgebouwd. U kunt profiteren van deze ervaring en expertise. Aan zowel de adviserende kant als ook aan de uitvoerende kant. Ook het feit dat BIS vanaf de oprichting in 1983 een stabiele en professionele organisatie is, waar inmiddels meer dan 200 specialisten werken, staat garant voor de best mogelijke dienstverlening.
  11. Om kwaliteit verder te garanderen werken wij met gerenommeerde A-merk fabrikanten. Hoge kwaliteit-standaards, productinnovaties, krachtige features, langdurige beschikbaarheid van onderdelen en een proactief milieubeleid zijn enkele voordelen van deze strategische keuze.
  12. We hebben goed nagedacht over kwaliteit, milieu én veiligheid binnen al onze processen en zijn als gevolg daarvan VCA**, ISO9001 en ISO14001 gecertificeerd. Op die manier waarborgen we veiligheid, kwaliteit, verminderen we de milieudruk, houden we tempo in onze werkzaamheden en weet iedereen, ook de klant, precies wat er van hem of haar wordt verwacht.
  13. Met meerdere vestigingen verspreid over Nederland en België zit er al snel een vestiging bij u in de buurt. U kunt eenvoudig even binnenstappen om in onze prachtig ingericht experience centers zelf te ervaren wat uw mogelijkheden zijn met state-of-the-art AV & IT oplossingen.
  14. BIS is lid van de PSNI Global Alliance, een wereldwijd netwerk van toonaangevende AV & IT system integrators en service providers. Alle deelnemers bieden een breed pakket oplossingen en diensten aan en investeren veel in de opleiding van hun personeel. Op deze manier is BIS (nog) beter in staat internationale klanten te ontzorgen.
  15. U kunt uw zorgvuldig gemaakte keuze met een gerust gevoel onderbrengen bij ons. We ontvingen een goede Dun & Bradstreet Rating voor onze financiële stabiliteit. Een gezonde basis, die sterk bijdraagt aan een goede en vruchtbare samenwerking.

Meer over Corporate

Gratis advies over Corporate? BIS helpt u graag verder:

Bel

0180 - 486 777

Wij bellen u ook graag:

bedankt voor uw aanvraag

probleem bij verzenden

Chat direct

Mail

bedankt voor uw aanvraag

probleem bij verzenden

Ontvang uw offerte

bedankt voor uw aanvraag

probleem bij verzenden

adressen en route

Nieuws

Interview EventBranche: De personal touch van BIS Event Rental

Interview EventBranche: De personal touch van BIS Event Rental

Revolutie in collaboration: BIS Huddle Solutions

Revolutie in collaboration: BIS Huddle Solutions

AV as a service: een nieuw tijdperk breekt aan (podcast)

AV as a service: een nieuw tijdperk breekt aan (podcast)

nieuws