Storing & Onderhoud

Minimaliseer risico’s. Maximaliseer kwaliteit, betrouwbaarheid en gemak.

Ondanks het feit dat BIS alleen samenwerkt met A-merk leveranciers, die bekend staan om de betrouwbaarheid en kwaliteit van hun portfolio, gebeurt het helaas soms dat een product defect raakt of door kwaliteitsverlies niet meer voldoende presteert. In die gevallen kunt u vertrouwen op de storing & onderhoudsservice van BIS.

Wij zien het als één van onze kerntaken om u te ontzorgen op het gebied van service en onderhoud. Daarbij stellen wij ons proactief op; o.a. door storingen te voorkomen, storingen te verhelpen, in te spelen op wensen en adviserend op te treden bij vaker voorkomende problemen. Doel hiervan is natuurlijk om de functionaliteit uw audiovisuele oplossingen te waarborgen. Om dit te realiseren werkt BIS met een vast omlijnd serviceplan, waarin het niveau van de serviceverlening, de rapportagefrequentie etc. zijn vastgelegd.

Uw mogelijkheden met de BIS service Storing & onderhoud:

  • Onbeperkte helpdesk support via telefoon, e-mail, chat en video
  • Remote overnemen van uw systemen voor ondersteuning en oplossing
  • Lokaliseren en oplossen van storingen bij opdrachtgevers op locatie
  • Vervangende apparatuur met minimaal gelijkwaardige specs
  • Reparatie onder garantie in het gecertificeerde BIS repair center
  • Preventive Maintenance; inspecteren, controleren, reinigen, afstellen en rapporteren

Het BIS support team heeft alle benodigde certificeringen en opleidingen om uw oplossingen goed te beheren, onderhouden en servicen. Zo zijn onze technische medewerkers VCA VOL gecertificeerd; een gevolg van het feit dat BIS als organisatie VCA** gecertificeerd is. Verder beschikt dit team over de relevante technische documentatie om problemen te plaatse te kunnen oplossen. Hierbij kunt u o.a. denken aan technische (CAD) blokschema’s, kabeltracés en kabelplannen.

Meer weten over uw voordelen met storing & onderhoud? Neem vandaag nog contact op.

Wilt u een storing melden? Bel 0800 - 443 0000 of ga naar onze contactpagina.

Ga terug naar de Services.

Gratis advies over Storing & Onderhoud? Vraag het een expert:

Gert Bakker

Gert Bakker is Manager Customer Service & Support bij BIS, hij beantwoordt graag uw vragen.

Bel Gert Bakker op nr:
0800 - 443 0000

Chat direct

Mail

bedankt voor uw aanvraag

probleem bij verzenden

Ontvang uw offerte

bedankt voor uw aanvraag

probleem bij verzenden

adressen en route