Storing & Onderhoud
Ondanks dat BIS|Econocom alleen samenwerkt met A-merk leveranciers, gebeurt het helaas soms dat een product defect raakt of door kwaliteitsverlies niet meer voldoende presteert. In die gevallen kun je vertrouwen op de storing & onderhoudsservice van BIS|Econocom.
Wij zien het als één van onze kerntaken om te ontzorgen. Ook op het gebied van service en onderhoud. Daarbij stellen wij ons proactief op; o.a. door storingen te voorkomen, storingen te verhelpen, in te spelen op wensen en adviserend op te treden bij vaker voorkomende problemen. Doel hiervan is natuurlijk om de functionaliteit van jouw audiovisuele oplossingen te waarborgen. Om dit te realiseren werkt BIS|Econocom met een vast omlijnd serviceplan, waarin het niveau van de serviceverlening, de rapportagefrequentie etc. zijn vastgelegd.
Wij kunnen o.a. het volgende voor je doen
Het BIS|Econocom support team heeft alle benodigde certificeringen en opleidingen om uw oplossingen goed te beheren, onderhouden en servicen. Zo zijn onze technische medewerkers VCA VOL gecertificeerd; een gevolg van het feit dat BIS|Econocom als organisatie VCA** gecertificeerd is. Verder beschikt dit team over de relevante technische documentatie om problemen te plaatse te kunnen oplossen. Hierbij kun je o.a. denken aan technische (CAD) blokschema’s, kabeltracés en kabelplannen.
Meer weten over de voordelen? Neem vandaag nog contact op.
Wil je een storing melden? Bel 0800 - 443 0000 of ga naar onze supportpagina.
Rik Plaisier is Manager Customer Service & Support bij BIS|Econocom, hij beantwoordt graag je vragen.