support

Support

Laat ons meekijken

BIS Remote Support is een handig programma waarmee het mogelijk wordt om een medewerker van de Helpdesk ICT te laten 'meekijken'.

Hoe werkt het?

U start het programma met onderstaande link. Daarna wordt via Internet eenmalig een verbinding gelegd tussen uw computer en de computer van de Helpdesk, zodat hij kan volgen wat er gebeurt op uw beeldscherm. U kunt BIS Remote Support alleen gebruiken terwijl u een Helpdeskmedewerker aan de telefoon heeft.

Zodra u BIS Remote Support afsluit, wordt ook direct de verbinding met ons verbroken. Er wordt niets op uw PC geïnstalleerd, dus er blijft ook niets op uw PC achter.

Hoe start u BIS Remote Support?

Nadat u BIS Remote Support heeft gestart worden er een aantal vragen gesteld:

  • Na de vraag 'Wilt u dit bestand uitvoeren of opslaan?' klikt u op Uitvoeren.
    (In de Engelse Windows-versie is dat 'Do you want to run or save this file?' en klikt u op Run).
  • Na de vraag 'Wilt u deze software uitvoeren' klikt u weer op Uitvoeren.
    (In de Engelse Windows-versie is dat 'Do you want to run this software?' en klikt u weer op Run).
  • Geef het getoonde ID-nummer en het wachtwoord aan de Helpdeskmedewerker door.

Gratis advies over Support? BIS helpt u graag verder:

Bel

0180 - 486 777

Wij bellen u ook graag:

bedankt voor uw aanvraag

probleem bij verzenden

Chat direct

Mail

bedankt voor uw aanvraag

probleem bij verzenden

Ontvang uw offerte

bedankt voor uw aanvraag

probleem bij verzenden

adressen en route