Support

Laat ons meekijken

BIS|Econocom Remote Support is een handig programma waarmee het mogelijk wordt om een medewerker van de Helpdesk ICT te laten 'meekijken'.

Hoe werkt het?

Je start het programma met onderstaande link. Daarna wordt via Internet eenmalig een verbinding gelegd tussen jouw computer en de computer van de Helpdesk, zodat hij kan volgen wat er gebeurt op je beeldscherm. Je kunt BIS|Econocom Remote Support alleen gebruiken terwijl je een Helpdeskmedewerker aan de telefoon hebt.

Zodra je BIS|Econocom Remote Support afsluit, wordt ook direct de verbinding met ons verbroken. Er wordt niets op je PC geïnstalleerd, dus er blijft ook niets op je PC achter.

Hoe start je BIS|Econocom Remote Support?

Nadat je BIS|Econocom Remote Support hebt gestart worden er een aantal vragen gesteld:

  • Na de vraag 'Wilt u dit bestand uitvoeren of opslaan?' klik je op Uitvoeren.
    (In de Engelse Windows-versie is dat 'Do you want to run or save this file?' en klik je op Run).
  • Na de vraag 'Wilt u deze software uitvoeren' klik je weer op Uitvoeren.
    (In de Engelse Windows-versie is dat 'Do you want to run this software?' en klik je weer op Run).
  • Geef het getoonde ID-nummer en het wachtwoord aan de Helpdeskmedewerker door.

Gratis advies over Support? BIS helpt je graag verder:

Bel

0180 - 486 777

Wij bellen je ook graag:

bedankt voor je aanvraag

probleem bij verzenden

Chat direct
Mail

bedankt voor je aanvraag

probleem bij verzenden

Ontvang je offerte

bedankt voor je aanvraag

probleem bij verzenden