Bezoekersregistratie en Digitale Receptie

Hartelijk welkom! Professioneel bezoekers ontvangen en registreren

Als organisatie wil je een moderne en professionele indruk achterlaten bij je bezoekers. Een traditionele receptie met papieren bezoekerslijst kan vandaag de dag niet meer. Zowel de verwachting van je klant als de privacy wetgeving vraagt om moderne oplossingen voor bezoekersontvangst. Met een systeem voor digitale bezoekersregistratie stroomlijn je het hele proces, van uitnodiging tot vertrek, en zorg je voor een professionele uitstraling naar je bezoekers; 100% AVG-proof.



Gastvrije en professionele uitstraling

Het bezoekersregistratie systeem zorgt voor optimale gastvrijheid en een professionele eerste indruk. Dit begint al bij de uitnodigingsmail met routebeschrijving, parkeerinstructie, QR-code en bezoekers WiFi. Door de e-mail en het aanmeldscherm op de tablet in jouw huisstijl vorm te geven creëer je gelijk herkenbaarheid.

Veiligheid en inzicht in bezoekersdata

In het dashboard heb je realtime inzicht in bezoekers die aanwezig zijn; bij noodgevallen kan er direct een lijst uitgedraaid worden voor ontruiming. Bovendien bieden de bezoekersdata inzicht in piekdagen en -tijden, waarmee jij je faciliteiten kunt optimaliseren en inzetten voor eventuele opvolging van het bezoek. In het aanmeldproces is het mogelijk om bezoekers verplicht bv. je NDA, huisregels, veiligheidsinstructie etc. te laten tekenen.

bezoekersregstratiesysteem

100% AVG/GDPR-proof

Door de privacywet is het niet meer toegestaan om een bezoekerslijst op de balie te hebben liggen. Met digitale bezoekersregistratie heb je altijd inzicht in aanwezigheid en blijft de privacy van je bezoekers toch gegarandeerd.

Efficiënte verwerking van leveringen

Levering van pakketten kunnen soms veel tijd van je receptiemedewerkers in beslag nemen. Het systeem biedt hiervoor een speciale functie. De betreffende persoon krijgt vanzelf een melding dat er een pakketje binnen is. Snel en efficiënt!

Integratie met veelgebruikte systemen

Dankzij integratie met veelgebruikte systemen is de gebruikerservaring heel intuïtief. Door slimme koppelingen met bijvoorbeeld Microsoft Outlook en Teams is het bezoekersregistratie proces voor iedereen eenvoudig te voltooien. En als je wilt kan dit zelfs aan je narrowcasting of parkeersysteem gekoppeld worden.

Ga jij ook voor de ultieme klantbeleving?

Wil jj ook een bezoekersregistratiesysteem om je bezoekers professioneel, gastvrij en 100% AVG-proof ontvangen? Ben je benieuwd naar de mogelijkheden en wil je een keer vrijblijvend sparren met een expert?

Bel BIS|Econocom: 0180 - 486 777 of neem contact op via de mogelijkheden rechts.

Ga terug naar Workplace Management.

Gratis advies? Vraag het een expert:

Kevin Hersbach

Kevin Hersbach is Manager Presales bij BIS|Econocom, hij beantwoordt graag je vragen.

0180 - 486 777
Vraag / Offerte

Neem een kijkje in onze digitale showroom

Bekijk al onze ruimtes in 360°