Uw bestaande AV & IT oplossingen als AV-as-a-Service

Uw huidige AV & IT oplossingen als AV-as-a-Service

Op onze AV-as-a-Service pagina en de pagina met voordelen van AV-as-a-Service vindt u meerdere (goede) redenen om uw nieuwe Audiovisuele & IT oplossingen in abonnementsvorm af te nemen. U betaalt dan alleen nog maar voor het gebruik, en niet meer voor het bezit, terwijl wij aanschaf, services en onderhoud voor u verzorgen. Maar wist u dat u ook uw bestaande AV & IT oplossingen kunt omzetten naar een passende abonnementsvorm? Dat biedt u direct interessant mogelijkheden.

Waarom zou u vasthouden aan bezit?

Het feit dat u eigenaar bent van audiovisuele &IT apparatuur levert weinig op voor uw organisatie. Uiteindelijk gaat het erom dat uw medewerkers de systemen onbezorgd (kunnen) gebruiken, toch? Stel dat uw collega’s gewoon met de gerealiseerde oplossingen en ruimtes kunnen blijven werken en dat u tegelijkertijd het geld dat nu “vast zit” in deze oplossingen vrij kan maken om te investeren in groei, innovatie, marketing? Zou u dat willen?

De lusten van gebruik zonder lasten van bezit

Dat kan. Dankzij de financiële kracht van onze moeder Econocom nemen wij uw huidige apparatuur en eventuele aanverwante zaken tegen boekwaarde van u over. U houdt wat u al heeft en profiteert direct van de voordelen van het gebruik, zonder de lasten van het bezit (zoals bv. onderhoud en reparatie). Zelfs als de afschrijvingen op uw investeringen nog in volle gang zijn. Het vrijgekomen kapitaal is direct beschikbaar voor uw kernactiviteit of investeringen. De looptijd van het contract bepaalt u zelf.

Wanneer is dit interessant voor u?

  • U wilt direct liquiditeitsruimte creëren,
  • U wilt verouderde apparatuur vervangen, maar heeft onvoldoende financieringsruimte
  • U wilt minder activa en uitstaande schuld op uw balans

Hoe werkt dit in de praktijk?

Op basis van uw oorspronkelijke facturen en uw aanschaf- en/of boekwaarde bepalen wij het termijnbedrag voor de door u gewenste contractduur. Hierbij zullen we u verrassen met een uiterst scherpe calculatie. Na verkoop van uw assets aan BIS ontvangt u één factuur per periode.

Meer informatie? Direct profiteren?

Bel BIS: 018 – 486777 of gebruik de contactmogelijkheden rechts. U kunt ook verder lezen op deze speciale actiepagina en daar uw gegevens achterlaten. Wij nemen dan contact met u op.

Ga terug naar BIS Services.

Gratis advies over Uw bestaande AV & IT oplossingen als AV-as-a-Service? BIS helpt u graag verder:

Bel

0180 - 486 777

Wij bellen u ook graag:

bedankt voor uw aanvraag

probleem bij verzenden

Chat direct

Mail

bedankt voor uw aanvraag

probleem bij verzenden

Ontvang uw offerte

bedankt voor uw aanvraag

probleem bij verzenden

adressen en route