Nieuws

Hoe communiceert u de status van uw vergaderruimtes?

02-03-2015 15:50

Vergaderen. Er zijn meerdere onderzoeken die aantonen dat de gemiddelde werknemer 25% van zijn tijd aan overleg. Bij topmanagers kan dit zelfs oplopen tot ruim 75%. Logisch dus dat veel organisaties - van klein tot groot – ervoor kiezen om aparte ruimtes in te richten, waarin de effectieve overdracht van informatie wordt ondersteund en gestimuleerd.

Juist omdat er zoveel vergaderd en overlegd wordt, is een goed beheer en inzichtelijke planning van uw ruimtes onmisbaar. BIS levert slimme mogelijkheden om het beheren en plannen van uw ruimtes te vereenvoudigen. Want, hoe communiceert u over de gebruikstatus van uw ruimte(s)? Doet u dit met een display of lampje bij de betreffende ruimte; of misschien zelfs nog met een bordje of stuk papier? Of gebruikt u een centraal toegankelijke softwareapplicatie?

In beide situaties zullen er mensen zijn, die niet weten of een ruimte in gebruik is of niet. Met alle gevolgen van dien. BIS heeft oplossingen, die een softwareapplicatie combineren met een lokaal zichtbaar display en vergaderapps. Oplossingen, die kunnen worden uitgebreid met modules voor het reserveren van allerlei facilitaire zaken. U leest er alles over bij room management.

Omdat iedere situaties anders is, adviseren wij u graag welke mogelijkheid het beste bij u past. Vrijblijvend advies? Bel BIS! Tel 0180-486777

Gratis advies? BIS|Econocom helpt je graag verder:

0180 - 486 777
Vraag / Offerte