Nieuws

Radeloze reiziger vindt hulp bij BIS|Econocom zuilen

Heb je het gelezen? We bedoelen het artikel in het AD met als titel De infozuil op Schiphol: het nieuwe toevluchtsoord voor radeloze reizigers. In dit lekker lezend, vlot geschreven artikel neemt Herman Stil je mee naar Schiphol, waarin inmiddels de drukste zomer ooit is aangebroken. Kern van het artikel is de rol van de hagelnieuwe, interactieve infozuilen en hun toegevoegde waarde voor de reiziger die het even niet meer weet.

Leuk detail

Wat wij een leuk detail vinden – en het daarom maar niet onvermeld laten - is dat deze mooi vormgegeven selfservice informatiepunten zijn ontworpen en geplaatst door BIS|Econocom. Als vaste contractpartner van Schiphol voor digitale informatieschermen en andere audiovisuele oplossingen kregen wij de vraag om mee te denken over het ontwerp en de vormgeving van de zuilen, maar ook over de optimale gebruikservaring en het interaction design. Hoe leuk is het dan als je in het AD leest dat de schermen functioneren zoals je hebt bedoeld? Bijzonder gewoon!

Combinatie mens en technologie

Wat ook goed (belangrijk!) is om te lezen, is dat de optimale reizigerservaring ontstaat door de combinatie van technologische mogelijkheden en menselijke hulpvaardigheid. Veel standaard vragen worden door de technologie afgehandeld; rechttoe, rechtaan, zonder poespas, direct de juiste informatie, effectief en efficiënt. Worden de vragen iets complexer dan brengt een videoverbinding met een medewerker van de centraal service desk uitkomst, praktisch én persoonlijk. Is het echt ingewikkeld? Dan wordt – op afroep – de mobiele persoonlijke assistent ingeschakeld.

Klantreis over de luchthaven

Het is de mix van slimme technologie, centraal benaderbare kennis én persoonlijke ontzorging die zorgt voor de perfecte klantreis over de luchthaven. Natuurlijk, de informatiezuilen moeten zich nog bewijzen, er zullen de komende weken best wat leerpunten en verbetermogelijkheden naar voren komen, maar de eerste ervaringen smaken naar meer. Onderzoek onder de gebruikers heeft uitgewezen dat ruim 95% tevreden is over de selfservicepunten.

En daar zijn wij – eerlijk gezegd – best een beetje trots op.

Meer informatie?

Wil je meer informatie over onze mogelijkheden voor interactieve informatiezuilen bij jou op locatie?
Bel BIS|Econocom: 0180 - 486 777 of gebruik de contactmogelijkheden rechts.

Gratis advies over Nieuws? BIS|Econocom helpt je graag verder:

Bel

0180 - 486 777

Wij bellen je ook graag:

bedankt voor je aanvraag

probleem bij verzenden

Chat direct
Mail

bedankt voor je aanvraag

probleem bij verzenden

Ontvang je offerte

bedankt voor je aanvraag

probleem bij verzenden