Nieuws
Ben jij er ook al mee bezig? Met de vraag hoe jij zorgt voor de juiste faciliteiten om productief en effectief te blijven samenwerken als je collega’s deels weer terugkeren naar kantoor? Want dat er definitief iets is veranderd in onze manier van (samen)werken, is wel zeker. En dat dat impact heeft op de inrichting van onze kantoren en vergaderruimtes ook!
De meeste onderzoeken laten zien dat veel kantoorwerkers blij worden van werkweken waarin ze 1 a 2 dagen remote werken en 3 a 4 dagen op kantoor. De verhouding tussen thuiswerken en werken op kantoor is definitief veranderd. En dat brengt nieuwe uitdagingen met zich mee. We praten je graag helemaal bij tijdens onze…
4 en 9 juni 2021 | 10.30 uur – 11.30 uur
Zorg dat je erbij bent. Het wordt een interessante, interactieve sessie waarin allerlei aspecten van het hybride kantoor aan de orde komen. Deze keer geen PowerPoint, maar we gaan in gesprek met experts van industry leaders Barco, Logitech en Samsung. Ook schuiven er specialisten op het gebied van desk-/roombooking en ruimteontwerp aan.
Je kunt natuurlijk tijdens het gesprek vragen stellen aan de experts. Maar je kunt ook je vraag nu al indienen. Dan nemen we die mee in de voorbereiding en weet je zeker dat jouw vraag aan de orde komt en wordt beantwoord. Je kunt je vraag indienen via het aanmeldformulier.
Zien we jou ook 4 of 9 juni online? Reserveer nu je plek op de virtuele tribune.