Nieuws

Nieuw: ruimtes en werkplekken boeken en beheren met Sony Teos

05-10-2021 10:58

Of je nu beschikt over veel of juist (heel) weinig ruimtes en faciliteiten, het is en blijft belangrijk om het gebruik ervan goed te coördineren. Gelukkig zijn er heel goede oplossingen die in deze behoefte voorzien, zoals TEOS van Sony. Maar het blijft bij Sony niet bij het boeken en beheren van faciliteiten alleen. Nee, Sony TEOS is een van de meest uitgebreide oplossingen voor het managen van complete werkomgevingen.

Intelligente audiovisuele oplossingen

Het is te belangrijk om het er niet over te hebben… Waarover? Over het feit dat de terugkeer naar kantoor én het werken op kantoor – naast oplossingen die de samenwerking en informatie-uitwisseling tussen thuis en kantoor maximaal faciliteren – vragen om slimme, audiovisuele oplossingen, die:

  • Zorgen dat we optimaal gebruik maken van de beschikbare vierkante meters
  • De looproutes van medewerkers en bezoekers in goede banen te leiden
  • De mogelijkheid bieden flexplekken en ruimtes te boeken en te beheren
  • De juiste inzichten genereren om het gebruik van technologie en omgeving te optimaliseren.

Laat je ruimtes en faciliteiten voor je werken

Sony gelooft dat technologie vóór de gebruikers moet werken, zodat deze alle tijd hebben om zich op hun werk te richten; in plaats van bezig te zijn met allerlei hindernissen in de omgeving. Met TEOS van Sony beheer je alle werkplekken, overlegruimtes en displays vanuit één gebruiksvriendelijk systeem. Dit begint al bij het reserveren van een werkplek via de app. Op kantoor boek je vervolgens heel makkelijk een ruimte op het kleine display of via diezelfde app. In de overlegruimte deel je content vanaf je laptopscherm met het presentatiescherm. Draadloos natuurlijk.


Gastvrije en heldere communicatie naar bezoekers en medewerkers

Maar er kan meer… Via TEOS melden bezoekers zich bij binnenkomst eenvoudig aan op een touch scherm. Hun contactpersoon krijgt daar automatisch een melding van. Vervolgens helpt interactieve wayfinding gebruikers de plek te vinden waar ze moeten zijn. Ook beheer je met TEOS vanuit één centrale plek alle displays in je gebouw, en distribueer je de juiste content naar de juiste plaats. Denk aan een corporate movie in de entree, vergaderoverzicht bij de werkplekken en infotainment in de coffee corner.


All-in-one ontzorging

Kortom: met Sony TEOS beheer je je gehele werkomgeving en hoeven je medewerkers zich niet druk te maken over beschikbare werkplekken, hoe ze bij een bepaalde vergaderruimte moeten komen of wanneer een bezoeker is gearriveerd. Met TEOS is alles geregeld.

Meer weten? Gratis vrijblijvend advies

Benieuwd naar de voordelen voor jouw organisatie? Onze specialisten denken graag mee over jouw specifieke situatie. Bel BIS|Econocom: 0180 – 486 777 of stuur ons rechtsboven een bericht.

Gratis advies over Nieuws? BIS|Econocom helpt je graag verder:

0180 - 486 777
Vraag / Offerte