Nieuws
Of je nu beschikt over veel of juist (heel) weinig ruimtes en faciliteiten, het is en blijft belangrijk om het gebruik ervan goed te coördineren. Gelukkig zijn er heel goede oplossingen die in deze behoefte voorzien, zoals TEOS van Sony. Maar het blijft bij Sony niet bij het boeken en beheren van faciliteiten alleen. Nee, Sony TEOS is een van de meest uitgebreide oplossingen voor het managen van de complete werkomgeving.
Nu we deels op kantoor werken en deels thuis of vanuit andere locaties (hybride) is er een grote behoefte aan systemen die:
Wij geloven, net als Sony, dat technologie vóór de gebruikers moet werken. Zodat medewerkers zich volledig op hun werk kunnnnen richten. Met TEOS van Sony beheer je alle werkplekken, overlegruimtes en displays vanuit één gebruiksvriendelijk systeem.
Dit begint al bij het reserveren van een werkplek via de app of webportal. Ben je op kantoor en heb je een meetingroom nodig? Dan boek je die heel makkelijk op het kleine display bij de specifieke ruimte, via outlook of met dezelfde app of webportal waarmee je je werkplek hebt gereserveerd. Heel laagdrempelig en altijd voor iedereen beschikbaar.
Naast Sony TEOS zijn ook de Bravia displays van Sony de ideale keuze voor je Digital Workplace. Deze schermen zijn inzetbaar voor Digital Signage en bewegwijzering maar ook als meeting display. In de overlegruimte deel je via TEOS Connect heel eenvoudig je laptopbeeld met het Bravia scherm. Draadloos natuurlijk.
Daarbij heb je complete controle over alle devices in je gebouw. Je stelt bijvoorbeeld in hoe laat ieder scherm aan en uit moet staan of stuurt een systeemupdate in één keer naar al je displays. Zo werken jij én je apparatuur gelijk veel efficiënter!
Maar ook voor de registratie van bezoekers en signage kun je op Sony Teos rekenen. Bezoekers melden zich bij binnenkomst eenvoudig aan op een touch scherm. Hun contactpersoon krijgt daar automatisch melding van. Vervolgens helpt interactieve wayfinding gebruikers de plek te vinden waar ze moeten zijn.
Ook beheer je met TEOS vanuit één centrale plek alle displays in je gebouw, en distribueer je de juiste content naar de juiste plaats. Denk aan een corporate movie in de entree, vergaderoverzicht bij de werkplekken en infotainment in de coffee corner.
Kortom: met Sony TEOS beheer je je gehele werkomgeving en kunnen jouw medewerkers zich focussen op hun eigen taken. Met TEOS is alles geregeld.
Benieuwd naar de voordelen voor jouw organisatie? Onze specialisten denken graag mee over jouw specifieke situatie. Bel BIS|Econocom: 0180 – 486 777 of stuur ons rechtsboven een bericht.