Nieuws

Wij checken jouw hybride kantoor tijdens onze gratis audit

10-01-2022 16:51

Wij vertellen je niets nieuws… onder druk van de coronapandemie hebben talloze organisaties de afgelopen twee jaar nieuwe technologie omarmd om werknemers thuis en op kantoor samen te laten werken. Het hybride kantoor werd in een razend tempo werkelijkheid. Plekken om primair te werken veranderden naar plekken om te ontmoeten, om kennis te delen en om informatie uit te wisselen; met collega’s ter plaatse en met collega’s die remote aanhaken.

Een fase verder, de crisis voorbij

Inmiddels zijn we een aantal fases verder. De acute druk om over te stappen naar remote werken is een stuk minder. Bijna iedere organisatie in Nederland biedt zijn medewerkers de mogelijkheid om (af-en-toe) thuis te werken. Ruim 70% heeft inmiddels beleid waarmee remote werken wordt gefaciliteerd; of denkt daar op z’n minst over na. Maar daarmee zijn we er nog niet. Nu de acute crisis voorbij is, en remote werken de nieuwe standaard is, nu is het van belang om de volgende stap te zetten.

Duurzaamheid, productiviteit, veiligheid? Audit!

Maak ook de volgende stap. Zorg voor de juiste hardware, software en inrichting om jouw collega’s langdurig optimaal te laten samenwerken; tijd-, plaats- en grensoverschrijdend. Zorg voor flexibiliteit, kwaliteit, productiviteit, veiligheid en duurzaamheid. Hoe? Door onze specialisten uit te nodigen voor een gratis audit, waarin wij adviseren wat beter kan, wat beter moet én hoe je verbetering realiseert. Wij gieten onze bevindingen in een rapport en geven inzicht in de benodigde investeringen; indien gewenst op basis van een prijs per maand… Dat wil jij toch ook?

Holistische benadering, 1+1+1=10.

Technologische vernieuwing, de innovatie van de manier van werken staat niet op zichzelf. Daarom kiezen wij ervoor om jouw uitdagingen holistisch te benaderen. Vanuit meerdere invalshoeken bekijken wij wat in jouw situatie de beste oplossingen zijn, en via welke weg jij jouw doelen ook daadwerkelijk realiseert. Bij ons gaat synergie verder dan 1+1=3; bij ons is 1+1+1 minimaal (een) 10.

Tijdens onze audit kijken wij naar:

  • Mogelijkheden om hybride (samen) te werken in ruimtes en vanaf individuele werkplekken
  • Oplossingen voor het reserveren, beheren én monitoren van ruimtes en werkplekken
  • Digitale receptie-oplossingen, interactieve wegbewijzering en wachtrijmanagement
  • Informatiedistributie tussen vestigingen, binnen één pand én naar werkplekniveau
  • IT security, virusbeveiliging, patch management, IT monitoring en IT beheer
  • Ruimte-ontwerp en ruimte-inrichting, die creativiteit en interactie stimuleert

Jouw situatie is ons vertrekpunt, jouw doelen ons eindpunt. In sommige organisaties komen alle aspecten aan de orde, in andere organisaties één of enkele. Ook daarin zijn we flexibel.

Wacht niet. Profiteer nu!

Wil jij ook het geruste gevoel van een optimaal ingerichte en beveiligde hybride kantooromgeving? Stel dan deze stap niet langer uit. Neem vandaag nog contact op met één van onze adviseurs. En profiteer mee van onze aantrekkelijke actie voor een gratis audit.

Meld je nu aan

Gratis advies? BIS|Econocom helpt je graag verder:

0180 - 486 777
Vraag / Offerte