Nieuws
Audiovisuele & IT oplossingen zijn niet meer weg te denken. Iedere organisatie heeft ze. Soms één of twee, soms vele honderden. En door de recente explosie aan oplossingen voor videocollaboratie, room booking en desk booking worden dat er alleen nog maar meer. Vaak in het primaire proces van de organisatie en daarmee inmiddels onmisbaar.
Ondanks dat BIS|Econocom alleen samenwerkt met A-merk leveranciers, komt het helaas tóch weleens voor dat iets defect raakt, kwaliteit verliest en/of niet meer voldoende functioneert. In die gevallen kun je vertrouwen op de kennis, ervaring en ondersteuning van onze supportafdeling. Om alle verwachtingen te managen en processen te stroomlijnen, maken we hier duidelijke afspraken over, die we vastleggen in een SLA contract.
Met onze Service Level Agreements (SLA’s) kies je voor extra zekerheid. Om onze services nog beter af te stemmen op jouw veranderende behoeftes hebben we ons SLA programma volledig vernieuwd. Jij kunt onze mogelijkheden op het gebied van support, garantie en/of onderhoud nu zó combineren, dat het optimale serviceprogramma voor jouw audiovisuele & IT-oplossingen en ruimtes ontstaat. Jij bepaalt zelf het serviceniveau en hoeft niet te betalen voor diensten waar je geen gebruik van maakt. Zo haal je nog meer voldoening uit je investering.
Kortom: zonder IT en AV komen zo'n beetje alle processen stil te liggen. Jouw medewerkers moeten zonder vertraging, zonder problemen en zonder frustratie hun werk kunnen doen. Natuurlijk in een veilige omgeving. Met een SLA afgestemd op jouw oplossing, bedrijfsprocessen en gebruikers weet je zeker dat je goed zit. Met services als preventief en correctief onderhoud, IT security, IT patch management en AV & IT monitoring zorgen wij voor een stabiele, betrouwbare en gezonde digitale werkomgeving.
Meer weten over ons serviceprogramma-op-maat? Bel 0180 – 486 777 of vul het formulier rechts in.