Nieuws
Werken op afstand is inmiddels de norm geworden, ook in de Benelux. Het is dan ook belangrijker dan ooit om verbinding tussen collega’s te stimuleren en faciliteren. Gelukkig maken slimme en innovatieve technologieën het mogelijk om vanaf elke locatie met elkaar te communiceren en samen te werken. Hoe gaaf is dat?
Organisaties die maximaal profiteren van technologie om mensen samen te brengen, creativiteit te stimuleren en de productiviteit te verhogen, investeren flink in geavanceerde hardware en software. Maar dit leidt vaak tot een flinke groei van het aantal oplossingen binnen de organisatie. Dit brengt de nodige uitdagingen met zich mee voor het beheer van faciliteiten.
Hoe houd je al die oplossingen overzichtelijk en beheersbaar? Hoe behoud je controle als het aantal AV- en IT-oplossingen binnen jouw organisatie steeds verder uitbreidt? BIS|Econocom heeft het antwoord: platformonafhankelijke software voor AV & IT Fleet Management. Hiermee integreer je alle apparatuur op één platform. Via een gebruiksvriendelijke interface krijg je grip op beheer, analyse en gebruikersinteractie — net zo eenvoudig als je wagenparkbeheer!
AV & IT Fleet Management biedt een professionele aanpak voor organisaties waar AV- en IT-oplossingen inmiddels onmisbaar zijn. Het beheren, monitoren en analyseren van deze technologieën verdient een serieuze benadering.
Wil je ontdekken wat AV & IT Fleet Management voor jouw organisatie kan betekenen? Nodig ons uit voor een gesprek!
Neem contact op met BIS|Econocom via 0180 - 486 777 of gebruik de contactopties rechtsboven.