Referenties
Let’s get closer! De slogan waarmee Center Parcs aangeeft waar ze voor staan. Op vakantie in een van de prachtige vakantieparken komen mensen tot elkaar. De rust doet goed. Er is tijd om te ontspannen, om samen te zijn, om te genieten. Voor de kinderen is er volop gelegenheid zich te vermaken. Ouderen en jongeren, volwassenen en kinderen… ze komen tot rust bij Center Parcs. Let’s get closer!
De slogan Let’s get closer is ook van toepassing voor de wijze waarop Center Parcs betrokken wil zijn bij de gasten op de verschillende parken. Dichtbij, bereikbaar, betrokken. Niet verwonderlijk dat ze de informatievoorziening op hun vakantieparken wilden innoveren. Doel was en is om een systeem te implementeren waarmee allerlei vormen van visueel aantrekkelijke informatie heel eenvoudig en dynamisch verspreid kan worden naar gasten en werknemers; via grote beeldschermen in de plaza’s en het Cottage TV-kanaal in de cottages.
Na een intensieve selectieprocedure heeft Center Parcs BIS de opdracht gegeven om hun BIS ID systeem over meerdere parken uit te rollen. Dankzij deze innovatie is het mogelijk om zowel vanuit het hoofdkantoor als lokaal prachtig gevisualiseerde informatie te verspreiden. Parknieuws, aanbiedingen en bv. excursies, afgewisseld met het menu van de dag en fraaie video’s. hoewel BIS de opdracht nog maar zeer recent heeft mogen ontvangen, is de BIS ID oplossing inmiddels al geïmplementeerd in het spiksplinternieuwe park aan de Bostalsee.
De komende maanden zullen nog meerdere parken volgen. Wij houden u op de hoogte!
Wilt u nu meer informatie? Ook profiteren van BIS ID? Neem dan contact op. Ga naar het digital signage gedeelte op onze site of bel: 0180 - 486 777 .