Nieuws

BIS breidt service window van dienstverlening sterk uit

Iedereen die de markt voor audiovisuele & ICT oplossingen een beetje kent, ziet het gebeuren… Oplossingen die de audio/visuele overdracht van informatie ondersteunen winnen aan populariteit, videoconference oplossingen worden steeds strategischer ingezet en narrowcasting vormt meer en meer een onmisbaar onderdeel van de (interne) communicatiemix. Kortom: audiovisuele oplossingen maken steeds vaker deel uit van het primaire proces van een organisatie.

Uitbreiding met nieuwe IT services

Logisch gevolg van deze ontwikkeling is dat het ook steeds belangrijker is dat alle apparatuur goed functioneert en blijft functioneren. Ook in die organisaties die eerder starten of langer door gaan dan de standaard kantoortijden. Juist daarom heeft BIS besloten om zijn IT dienstverlening op dit punt sterk uit te breiden met IT management, IT security en IT reporting services. U heeft hierover meer kunnen lezen in onze vorige E-News.

Servicedesk 25% langer bereikbaar

Maar BIS zet nog een stap om onze kanten te ondersteunen en de voortgang van hun belangrijke processen te borgen. De meest recente stap in de vernieuwing en uitbreiding van onze dienstverlening is dat onze servicemedewerkers op werkdagen standaard bereikbaar zijn van 7.30 u. tot 18.00 u. Een uitbreiding van maar liefst 25%. U kunt dus binnen de standaard overeenkomst een nog groter gedeelte van de dag een beroep doen op onze servicemedewerkers.

Natuurlijk zijn er ook allerlei maatwerkopties bespreekbaar voor buiten deze standaard service window.

Ook profiteren van de uitbreiding van de BIS service windows? Nog meer zekerheid?
Bel BIS: 0180 – 486777 of gebruik de contactmogelijkheden rechts.

Gratis advies over Nieuws? BIS helpt je graag verder:

Bel

0180 - 486 777

Wij bellen je ook graag:

bedankt voor je aanvraag

probleem bij verzenden

Chat direct
Mail

bedankt voor je aanvraag

probleem bij verzenden

Ontvang je offerte

bedankt voor je aanvraag

probleem bij verzenden