Nieuws
Het feit dat u eigenaar bent van audiovisuele & IT apparatuur levert weinig op voor uw organisatie. Uiteindelijk gaat het erom dat uw medewerkers de systemen onbezorgd (kunnen) gebruiken, toch? Stel dat uw collega’s gewoon met de gerealiseerde oplossingen en ruimtes kunnen blijven werken en dat u tegelijkertijd het geld dat nu “vast zit” in deze oplossingen vrij kan maken om te investeren in groei, innovatie, marketing. Zou u dat willen?
Samen met onze moeder Econocom biedt BIS nu de aantrekkelijke mogelijkheid om uw bestaande Audiovisuele & IT oplossingen om te zetten naar een AV-as-a-Service oplossing; met alle voordelen van dien. Wij kopen uw AV & IT infrastructuur – hardware en software – en verzorgen vervolgens het onderhoud en de service voor u. En u? U betaalt alleen nog een vast maandbedrag voor het gebruik. U genereert vrije cash, verbetert uw balanspositie en in veel gevallen kunt u (een deel van) uw audiovisuele ruimtes vernieuwen met nieuwe technologie.
Op basis van uw oorspronkelijke facturen en uw aanschaf- en/of boekwaarde bepalen wij de waarde van uw oplossingen en het bedrag waarvoor wij uw oplossingen van u over nemen. Daarnaast berekenen wij het termijnbedrag voor de door u gewenste contractduur. Hierbij zullen we u verrassen met een uiterst scherpe calculatie. Na verkoop van uw assets aan BIS ontvangt u één factuur per periode.
Lees meer over deze interessante optie. Wij komen graag met een audiovisueel en financieel expert bij u langs om de mogelijkheden en voordelen voor u in kaart te brengen. Dat verplicht u overigens tot niets.
Bel BIS: 0180 - 486 777 of gebruik onze speciale pagina.