Tien redenen waarom 2017 een topjaar was

Blog

Tien redenen waarom 2017 een topjaar was

03-01-2018 Geschreven door Annemiek Smouter

Het jaar loopt ten einde... 2017 is omgevlogen! Voor BIS was 2017 een prachtig jaar, waarin we niet stilgezeten hebben (integendeel!) en een mooie basis hebben gelegd voor onze eigen toekomst en voor die van onze klanten. Waarom het voor BIS een topjaar was? Daar zijn veel redenen voor. Teveel om ze hier allemaal op te noemen. Daarom beperk ik me tot een top tien. Hieronder in willekeurige volgorde…

1. Philips selecteert BIS als partner voor hun professionele displays

Begin februari maakten wij bekend dat wij een samenwerkingsovereenkomst met Philips hadden getekend. Opnieuw een krachtig A-merk in portfolio, waarmee we onze klanten nog meer keuze geven op het gebied van grootformaat beeldschermen. Behalve dat de Philips schermen uitbinken in kwaliteit en functionaliteit biedt deze alliantie ons nog meer mogelijkheden om onze klanten op basis van hun doelstellingen en toepassingen het juiste scherm aan te bieden.

2. Award voor beste Barco ClickShare dealer

BIS won in 2017 de Award voor “Beste Barco ClickShare dealer” (Europe, Middle East & Africa). Een mooie erkenning voor onze uitgebreide Barco expertise en het grote aantal units dat wij bij klanten mochten plaatsen. De Barco Award onderstreept ons vermogen om een draadloze vergaderbeleving te creëren binnen elk type organisatie en elke branche. Naast Barco en BIS zien inmiddels ook grote gebruikersgroepen de toegevoegde waarde van de Barco ClickShare. Snel en eenvoudig draadloos presenteren met iedere willekeurig device is anno 2017 niet meer weg te denken.

3. Samsung wijst BIS aan als LED partner. Eerste megaproject direct een feit!

In 2017 is er een extra dimensie toegevoegd aan de al meer dan 16 jaar succesvolle relatie tussen Samsung en BIS. Zo mogen wij ons vanaf 2017 ook Samsungs partner noemen voor advies, installatie en onderhoud van de veelzijdige en kwaliteitsvolle Samsung Indoor & Outdoor LED solutions. Goed nieuws voor onze klanten die indrukwekkend overtuigend willen communiceren in auditoria, aula’s, recepties en op buitenlocaties. Kers op de samenwerkingstaart was de realisatie van een prachtig “digitaal bilboard” aan de ronde gevel van het AFAS Circustheater in Scheveningen.

4. Steeds vaker Skype for Business/interactieve collaboration in de vergaderruimte

Interactieve collaboration software, in eerste instantie bedoeld om tussen (meerdere) individuen te worden gebruikt, heeft in 2017 definitief zijn weg naar de vergaderruimtes gevonden. Vanaf nu kan de kracht van de groep nog beter benut worden. Individuele Skype for Business gebruikers kunnen eenvoudig zelf de high-end videoconference rooms bereiken. Ook de collaboration hardware heeft een volwassen groei doorgemaakt en zijn er diverse alles-in-één oplossingen geïntroduceerd die aansluiten op de behoefte om samen te werken met groepen. Denk aan de Cisco Spark Board en Microsoft Surface Hub.

5. Realisatie van meer dan 5.000 oplossingen voor talloze klanten

De 10 meest memorabele momenten heb ik in willekeurige volgorde geplaatst. Maar als ik er een ranking in moest maken zou deze stipt op nummer één staan. De realisatie van meer dan 5.000 oplossingen voor talloze klanten is waar we het allemaal voor doen. Het vertrouwen dat we keer op keer krijgen, is met recht de kroon op ons werk. Het houdt ons scherp en zorgt ervoor dat we alles uit de kast blijven halen om altijd de juiste (maatwerk)oplossing aan te kunnen bieden. Voor een impressie van wat we zoal gerealiseerd hebben, kijkt u op onze referentiepagina.

6. Uitbreiding IT dienstverlening met patch, monitoring en security services

In 2017 vroegen steeds meer klanten ons om niet alleen partner te zijn op het gebied van AV maar ook dat van IT. Daarom én om klanten op een nog breder terrein te ontzorgen, heeft BIS in 2017 zijn IT dienstverlening sterk uitgebreid. We bieden nu ook services aan op het gebied van IT Security, IT Patch Management en IT Monitoring & Reporting. Daarnaast is de bereikbaarheid van onze service desk sterk verruimd. Zowel op werkdagen als op feestdagen en in de weekenden. Alles om onze klanten te ondersteunen en de voortgang van hun belangrijke processen te waarborgen.

7. Introductie complete line-up Huddle Solutions

Een speciale plek in deze top tien ruim ik in voor de introductie van de BIS Huddle Solutions. Geheel in eigen beheer én door eigen specialisten ontwikkeld, bieden deze modulair samengestelde alles-in-één samenwerkplekken plaats aan kleine teams. Huddle solutions kunnen vrij in een ruimte geplaatst worden, nodigen uit tot kort overleg, zijn facilitair beheersbaar en kosten een fractie van een complete vergaderruimte. Kortom dé ideale oplossing voor kleine ad hoc meetings binnen organisaties.

8. Overname door Econocom vergroot AV as a Service mogelijkheden

Een gebeurtenis met grote impact is de overname van BIS door Econocom. Een overname die, dankzij de elkaar versterkende competenties, volop kansen biedt om onze dienstverlening verder te ontwikkelen. Zo is de weg vrij om verder in te spelen op de trend van bezit naar gebruik, waarbij organisaties steeds minder vaak geneigd zijn te investeren in aanschaf maar veel meer de BIS oplossingen en diensten op periodieke basis as a service afnemen. Samen met Econocom kunnen wij organisaties helpen flexibeler op trends in te spelen, technologie sneller te omarmen en een continue innovatie van de manier waarop mensen (samen)werken op gang te brengen.

9. Wandel alvast door uw ruimte met virtual reality

Beleving, beleving, beleving. Daar is waar het steeds meer om draait en dat beseffen we maar al te goed. Daarom is het sinds 2017 bij BIS mogelijk om de ontwerpen van onze interieurarchitecten vooraf met VR in 360 graden te ervaren en de sfeer van de ruimte te voelen. Hoe fantastisch is het om opnieuw in te richten ruimtes vooraf te kunnen zien? En hier zelfs in rond te lopen? Door deze ontwerpen als een virtual reality ervaring aan te bieden wordt het voor klanten makkelijker om een goed overwogen keuze te maken. Ze weten precies wat ze kunnen verwachten. Een dienstverlening die uniek is onze markt en grote voordelen biedt aan onze klanten.

10. Steeds meer narrowcasting gebruikers kloppen aan voor goede content

BIS was 20 jaar geleden pionier op het gebied van narrowcasting. Als één van de eerste partijen in Nederland hebben we deze technologie omarmd en gemaakt tot een volwassen oplossing. Met content altijd als belangrijkste pijler. Ook de markt lijkt steeds meer en meer het belang te zien van professionele content. In 2017 heeft ons Creative team voor heel veel klanten aansprekende content mogen ontwikkelen. Met als doel narrowcasting systemen levend en krachtig te maken en te behouden.

Kom maar op 2018

Kortom, 2017 was een topjaar voor BIS waarin een stevige fundering is gelegd. In 2018 gaan we hier met veel energie, toewijding en passie voor de audiovisuele markt op voortbouwen. Alles om onze klanten te beste oplossingen te bieden.

Annemiek Smouter

Written by Annemiek Smouter

Marketing Communication Specialist

Gratis advies over Blog? BIS helpt u graag verder:

Bel

0180 - 486 777

Wij bellen u ook graag:

bedankt voor uw aanvraag

probleem bij verzenden

Chat direct

Mail

bedankt voor uw aanvraag

probleem bij verzenden

Ontvang uw offerte

bedankt voor uw aanvraag

probleem bij verzenden

adressen en route