AV Kennisbank
Hieronder vind je onze meest interessante whitepapers en webinar opnames.
Bekijk of download ze gratis en doe er je voordeel mee!
Organisaties worden gedwongen na te denken over de beweging van mensen en de elasticiteit en flexibiliteit van ruimtes. Er moet heroverwogen worden hoe de beschikbare ruimte ingezet wordt. En welke technologische vereisten zijn er om aan de specifieke wensen van het hybride kantoor te voldoen?
Kantoren van nu stellen nieuwe eisen aan ondersteunende systemen. Korte, ad hoc overleggen hebben de plaats ingenomen van lange vergaderingen. En met het Hybride Werken is ook het fenomeen werkplek revolutionair veranderd. Niet
voor iedere werknemer is meer standaard één werkplek op kantoor nodig.
Thuiswerken. In de anderhalvemeter- samenleving van nu moéten de meeste mensen wel. Grote kans dat veel werkgevers en werknemers in deze tijd de enorme voordelen van thuiswerken gaan ervaren. En dat we in het post-coronatijdperk nog meer dan voorheen gaan thuiswerken, inclusief online vergaderen en samenwerken.
PC’s, laptops, notebooks, tablets, smartphones. Er duiken steeds meer devices op op de werkvloer. En daarmee de wens om content van deze apparaten direct te kunnen delen met en presenteren aan collega’s, klanten en andere relaties. Het liefst zonder stress, zonder storingen en als het even kan ook zonder sticks, cd’s of kabels.
Om succesvol te zijn, moeten organisaties zich onderscheiden, innoveren en opvallen. Tegelijkertijd worden facilitaire managers voor de uitdaging gesteld om kosten te verlagen en de efficiency te verhogen. Maar ja, hoe doe je dat? Innoveren en onderscheidend zijn en tegelijkertijd de kosten verlagen. Kan dat eigenlijk wel samengaan?
Wereldwijd is een aantal trends zichtbaar met betrekking tot de manier waarop mensen in een zakelijke omgeving werken, overleggen en vergaderen. Zo heeft maar liefst 54% van alle vergaderingen inmiddels één of meerdere deelnemer(s) de niet fysiek aanwezig zijn en worden er tal van (virtuele) ruimtes ontworpen om samenwerken in en tussengroepen te s(t)imuleren.
Een goed ingerichte ruimte draagt zonder twijfel bij aan de realisatie van uw doelstellingen. Meubilair, verlichting, kleurgebruik, zichtlijnen etc. zijn mede bepalend voor de resultaten die in de betreffende ruimte worden geboekt. Een gedegen oriëntatie op ruimte-inrichtingsaspecten is dan ook vereist. BIS|Econocom helpt daar graag bij.
Je ontkomt er vandaag de dag bijna niet meer aan met de snel ontwikkelende technologie mee te gaan. As-a-Service biedt de mogelijkheid om flexibel en up-to-date te blijven voor een vast maandelijks bedrag. Dit geldt ook voor de Audiovisuele & IT omgeving. Met AV-as-a-Service kunnen organisaties groeien, zonder dat dat ten koste gaat van de liquide middelen.
Overal waar mensen (samen)komen, blijkt het vertonen van informatieve en commerciële boodschappen een moderne, actuele, efficiënte en rendabele manier om een onuitwisbare eerste indruk te maken. Je bezoekers adequaat, visueel aantrekkelijk verwelkomen en informeren? Op zo’n manier dat je indruk maakt? Lees meer over hoe Indoor LED daarbij helpt.