Winkel
Dankzij BIS ID hoeven uw klanten niet actief naar informatie op zoek, maar krijgen deze als het ware op een presenteerblaadje aangeboden. Met de digital signage oplossingen (narrowcasting) van BIS anticipeert u op deze trend. U maakt gebruik van de nieuwste mogelijkheden om uw instore campagnes te beheren en het effect ervan te meten.
Bovendien kunt u uw campagnes aan uw kassasysteem koppelen en zo gericht complementaire producten en aanbiedingen laten zien om de verkoop te stimuleren. Blijft de verkoop van gehakt achter? Binnen 1 minuut communiceert u uw aanbieding op een LCD scherm achter uw toonbank of bij de ingang. Wilt u af van uw voorraad Franse wijnen? Communiceer uw speciale wijnactie in de supermarkten van uw keuze. Op de winkelvloer en in showrooms creëert u beleving, impact en overtuigingskracht.
BIS heeft met BIS ID een eigen narrowcasting platform, dat zich van veel anderen onderscheidt, doordat het veelzijdige, gebruikersvriendelijke software combineert met stijlvolle hardware (LCD/LED schermen, beamers, zuilen etc.). Met BIS ID is het een fluitje van een cent om centraal informatie in de juiste lay-out op te maken en in te plannen, waarna het op ieder gewenst moment volautomatisch kan worden verspreid naar een willekeurig aantal locaties.
We kunnen nog tientallen voorbeelden geven, maar het idee is duidelijk. Met BIS ID communiceert u to-the-point, krachtig en kostenefficiënt. U voegt flexibele slagkracht toe aan uw mogelijkheden in de strijd om de gunst van uw klanten en bezoekers!
Wilt u ook uw winkelend publiek informeren en verleiden? Onze narrowcasting specialisten denken graag vrijblijvend met u mee over de mogelijkheden voor uw winkel of winkelketen. Bel BIS 0180 - 486 777 of vul het contactformulier in. Onze specialisten denken gaar met u mee.
Bel
Chat direct
Ontvang uw offerte